آیا می توان سندرم نفروتیک را درمان کرد
نوشته شده توسط : Andy

آیا می توان سندرم نفروتیک را درمان کرد

در مورد سندرم نفروتیک، اکثر بیماران درمورد شرایط خود اشتباه می گیرند، چگونه بیماری را دریافت می کنند و در مرحله بعدی چه کاری باید انجام دهند؟ به عنوان یک دکتر کلیه، چیزی درباره سندرم نفروتیک را برای بیماران توضیح خواهم داد.
در بالینی، سندرم نفروتیک توسط بسیاری از عوامل ایجاد می شود. بیماران معمولا هیپرلیپیدمی، پروتئینوری عظیم و ادم بالا را ایجاد می کنند که سبب ایجاد خسارات فراوان می شود، بنابراین می توان سندروم نفروتیک را درمان کرد، آیا بیمار بهبود می یابد؟
آیا سندرم نفروتیک می تواند درمان شود؟ این است که همیشه توسط بیماران مورد سوال قرار می گیرد، و موارد زیر به شما نکات کلیدی سندرم نفروتیک را نشان می دهد:
1. عود
اکثر بیماران وقتی اولین بار از درمان هورمون استفاده می کنند می توانند اثرات خوبی داشته باشند، اما هنوز هم 85٪ بیماران مشکلات عود را تجربه می کنند، مخصوصا در سال اول درمان، عود بیماری بسیار رایج است. به عبارت دیگر، در 1-2 سال از شروع بیماری، آن را به عود مجدد ادامه خواهد داد. هنگامی که در 3 تا 4 سال هیچ عود وجود ندارد، احتمال عود تنها 5٪ است. پس درمان مداوم برای این بیماران بسیار مهم است و درمان باید موثر و حرفه ای باشد.
2. درمان بسیار دشوار است
سندروم نفروتیک نوعی بیماری مزمن است، بدون هیچ درمان مناسب، عود را تجربه می کند. همانطور که همه ما می دانیم، طب سنتی غرب تنها می تواند علائم را کنترل کند، که هیچ تاثیری در بهبود کلیه آسیب دیده ندارد. در اینجا ما به شدت توصیه می کنیم از داروهای گیاهی چینی برای درمان سندرم نفروتیک از ریشه استفاده کنیم. در حال حاضر درمان طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی یک سری از درمان سیستمیک است که توسط بسیاری از متخصصان کلیه برای سال های زیادی تحقیق شده است که بسیار موثر است به سندرم نفروتیک.
در اینجا ما به شدت توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، توابع زیر است:
1. سموم و مواد زائد را از خون جدا کرده و همچنین می تواند از سیستم های ایمنی مؤثر دفع کند، که می تواند محیط کشت خوبی برای درمان بیشتر باشد.
2. بعضی از داروهای چینی خاص می توانند توانایی خودسوزی سلول های کلیوی ذاتی را بهبود بخشند، سلول های آسیب دیده کلیه را بهبود می بخشد و عملکرد کلیوی را از ریشه بهبود می بخشد. بنابراین می تواند عملکرد کلیوی را بهبود بخشد و پروتئین را در ادرار از ریشه متوقف کند.
3. تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از پیشرفت سندرم نفروتیک، پس از آن بیماران شانس بسیار خوبی برای درمان و اجتناب از عود دارند. با بهبود سیستم ایمنی، بیماران می توانند فرصت کمتری برای دریافت عفونت داشته باشند.
بجز سه امتیاز بالاتر از این درمان می تواند به بیماران ترویج گردش خون در کل بدن کمک کند، خطر ابتلا به بیماری های دیگر را کاهش می دهد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: